2020/08/01

...I ENTREM A L'AGOST! L'ESTIU INVENCIBLE



 *"(...) Em vaig adonar, malgrat tot, que en mig de l'hivern hi havia dintre meu un estiu invencible". L'estiu, 1953 Albert Camus


Acabem d'entrar a l'agost i el calendari Memòria de la Torrassa i Collblanc d'enguany ens recorda la preciosa foto de l'arxiu familiar de la Laura López, al Camp de la Llum. En les seves paraules: "La foto està presa on és ara l'ambulatori, on anaven a jugar moltes nenes i nens de l'època i crec que li deien el Camp de la Llum. A la foto surt la meva mare, Montse Galceran i la seva cosina Carmen Urpí Galceran. Deu ser de l'any 1958".
El Camp de la Llum és actualment el Cap o Ambulatori de la Torrassa.
 
 
Al calendari va adjunt un text de la Regina Granel:

"Al mes d'agost dels anys 50 i 60 les nenes del barri de la Torrassa no anàvem de vacances i per apaivagar la calor sortíem a jugar al carrer, com a l'espai que hi havia al terreny del Camp de la Llum".

Regina Granel


Des de Memòria de Barri us desitgem el millor dels estius per a tothom. Un estiu invencible, amb permís de l'Albert Camus*)

Salut, memòria i barris!




2 comentaris:

Laura LG ha dit...

Moltes gràcies per recordar aquesta foto. Cada vegada que la veig, m´emociona.
Una abraÇada de part de la meva mare, la seva cosina i de part meva.
Laura

Grup Memòria de Barri de La Torrassa ha dit...

Laura, una abarçada gran per vosaltres. Que sapigueu que a totes nosaltres ens emociona també la vostra foto! Moltíssima salut)