2015/08/03

POSTAL D'ESTIU: RECORD DEL CAMP DE LA LLUM A LA TORRASSA


Amb aquesta preciosa imatge d'estiu a l'antic Camp de la LLum, espai que avui ocupa l'ambulatori del barri -el CAP de Collblanc-Torrassa-, us volem desitjar un molt bon estiu a tothom. 

Reprendrem l'activitat del bloc a mitjans de setembre, amb moltes ganes de continuar fent recerca  i ampliar l'exposició permanent amb la memòria fotogràfica dels nostres barris. Us animem, som sempre, a apropar-vos al Punt Òmnia JIS-ARRELS qualsevol dilluns al matí, i aportar fotografies antigues del barri. Les escanegem el mateix dia i us les torneu a endur a casa, tot seguit les publiquem a Internet perquè estiguin a l'abast de tothom.

Molt bon estiu des del bloc Memòria de Barri de la Torrassa i Collblanc: Salut i barri!


Foto: Aportació de la Laura López a través del correu electrònic.
 "La foto està presa on és ara l´ambulatori, on anaven a jugar molts nens i nenes de l´ època i crec que li deien 'el campo de la luz', en ella surt la meva mare, Montse Galceran, la nena petita, i la seva cosina Mari Carmen Urpí Galceran. Deu ser de l´any 58 o així". 

1 comentari:

Frederic Pujolà Mas ha dit...

L'any 1943, jo tenia 15 anys i vaig venir amb els pares a veure la processó des del balcó del pis del Dr. Josep Font. Per agrair-ho, el meu pare, que era escriptor, escrigué una poesia on descriu tota la processó. També hi fórem el 1944 i 1945, i cada vegada el pare descrigué les processons amb poesies dedicades al Dr. Font. Les processons eren impressionants i les saetes magnífiques. Tinc aquelles poesies del meu pare i estaria disposat a enviar-vos-en còpies si us interessessin.
Frederic Pujolà i Mas
frederic.pujola@gmail.com