2011/04/14

Comentant les fotos antigues amb l'Amadeu...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,

M'ha fet molta il.lusió veure aquestes imatges que em porten records del meu barri.

Jo vaig néixer fa 65 anys a la Torrassa i ara en fa 45 que no hi visc.

Per cert, el meu nom és Joan Vallès Puig i sóc el fill del Joan Vallès, del qual en parleu en el vostre vídeo. El meu pare , tal i com dieu sempre estava al club Pimpinela i al bar Llorenç.

Quan parleu de l'obra que es va fer al Pimpinela, dieu que el meu pare estava casat amb una tal Antònia i no és Així. El meu pare es va casar amb la Teresa Puig i tots dos eres originaris de Molins de Rei.

Per cert, jo jugava al "Jaque Club" i havia fet alguna partida contra el senyor Silvestre, del queal en guardo molts bons records.

Salutacions i gràcies per la tasca que feu,
Joan Vallès Puig.

antònia ha dit...

Hola Sr. Vallés, li demano disculpes per l'equívoc que he comés amb referència a
amb quí estava casat el seu pare i el motiu a estat que no ho recordava i una persona molt lligada al Club Pimpinela, em va informar malament.
Si no estigués gravat ho esmenaria, però d'aquesta manera no ho puc corregir.

Antònia Torrens